piątek, 17 maja, 2024
Strona głównaArtykuły SponsorowaneCzym jest oprogramowanie do wybierania predykcyjnego?

Czym jest oprogramowanie do wybierania predykcyjnego?

Czym jest oprogramowanie do wybierania predykcyjnego?

Wybieranie predykcyjne to najlepszy wybór, jeśli chodzi o pracę z dużymi bazami potencjalnych klientów, zwłaszcza w przypadku „zimnych” kontaktów. Jeśli masz dużą liczbę potencjalnych klientów do zadzwonienia i chcesz wykonać to zadanie tak szybko, jak to możliwe, oprogramowanie do wybierania predykcyjnego pomoże Ci to zrobić. Niemniej jednak istnieje wiele niuansów, które są istotne przed wyborem odpowiedniego oprogramowania do wybierania numerów. Przede wszystkim chcesz uzyskać jak najwięcej z inwestycji, dlatego wybór oprogramowania predictive dialer powinien być dokładnie przemyślany i poprzedzony szczegółową analizą, którą postanowiliśmy przedstawić w tym artykule.

Jak wykorzystać wszystkie dostępne funkcje wybierania predykcyjnego?

Zawsze chcemy wykorzystać wszystkie możliwe szanse i osiągnąć maksymalne wyniki w każdym projekcie, nad którym pracujemy. Oprogramowanie do automatycznego wybierania numerów jest Twoim dobrym przyjacielem w zadaniu zwiększenia wydajności Twojego centrum kontaktowego, zwłaszcza gdy działa za pośrednictwem inteligentnego algorytmu wybierania predykcyjnego. Znacznie zwiększa efektywność agentów i pozwala szybko przejść przez obszerne zimowe bazy danych i uzyskać rzeczywiste informacje. Nawiasem mówiąc, istnieją ważne wskazówki, które powinieneś mieć na uwadze, zanim rozpoczniesz swoje doświadczenie z wybieraniem predykcyjnym. Opiszemy te wskazówki, aby pomóc Ci przygotować swój zespół i firmę do uniknięcia powszechnych błędów, które często popełniają inni ludzie.

Więcej operatorów – większy wpływ

Badania wykazały, że algorytm wybierania predykcyjnego najlepiej sprawdza się w zespołach, które składają się z 15 do 20 agentów. Możesz używać oprogramowania do wybierania predykcyjnego, jeśli zgromadziłeś od 5 do 10 przedstawicieli, ale efektywność połączeń wychodzących będzie wyższa, jeśli będzie więcej operatorów. Wynika to z samego algorytmu i jego kluczowych zasad działania – wybieranie predykcyjne zapewnia najwyższą wydajność agentów, aż do 80% czasu pracy. Skup się na tworzeniu inicjatywy i wysoce wykwalifikowanego zespołu przedstawicieli, jeśli zdecydowałeś się na zakup oprogramowania do wybierania predykcyjnego.

Zmniejsz czas przestoju agentów

Dzięki oprogramowaniu do wybierania predykcyjnego czas przestoju agentów jest 4 razy krótszy niż w przypadku osób korzystających z ręcznego wybierania numerów. System działa tak, aby dostarczyć agentowi możliwie dużo połączeń, na które jest gotów. Ta funkcja znacząco zwiększa motywację agentów, ponieważ koncentrują się na swoim bezpośrednim obowiązku – dokonywaniu sprzedaży. Dzięki krótszemu czasowi przestoju przedstawiciele spędzają do trzech razy więcej czasu na rzeczywistych rozmowach sprzedażowych z klientami. Taki wzrost wydajności jest możliwy wyłącznie dzięki oprogramowaniu do wybierania predykcyjnego, więc jeśli chcesz, aby Twoi przedstawiciele przeprowadzili więcej połączeń i zawarli więcej umów, rozwiązanie do wybierania predykcyjnego jest odpowiednim wyborem dla Twojej firmy.

Skonfiguruj reguły ponownego wybierania dla każdego statusu połączenia

Idealnym wyjściem jest, jeśli wszystkie nieudane połączenia wychodzące będą miały zautomatyzowaną funkcję ponownego wybierania. Ta opcja pozwala na zachowanie wszystkich kontaktów z kampanii autodialingu, nawet jeśli połączenie nie zostało odebrane. Dzięki temu masz możliwość skonfigurowania odpowiedniego interwału między powtarzanymi połączeniami, aby nie tworzyć dyskomfortu dla klienta i ostatecznie uzyskać udane połączenie.

Ustal reguły strefy czasowej, aby uniknąć nieporozumień

Czasem jeden kontaktowy center obsługuje 3, 4 lub nawet 10 stref czasowych. Otwiera się tu nowy horyzont możliwych problemów, które mogą pojawić się z powodu błędów operatorów lub braku danych. Na szczęście wiele oprogramowań do wybierania predykcyjnego ma opcję konfigurowania kampanii z uwzględnieniem stref czasowych. Zwróć uwagę na ten problem, ponieważ jedno niedoprecyzowanie może kosztować dużo.

Wybieranie predykcyjne lepiej sprawdza się w przypadku dzwonienia zimnego

Autodialing jest doskonałym rozwiązaniem dla każdego centrum kontaktowego, ale algorytm wybierania predykcyjnego działa idealnie z dużymi bazami potencjalnych klientów, zimnymi kontaktami i kampaniami zbierania danych. Wydajność agenta wzrośnie dzięki niemal całkowitemu wyeliminowaniu ręcznego wybierania, a liczba wykonanych połączeń będzie 5 razy większa. Nieudane próby połączeń zostaną automatycznie wywołane tak wiele razy, ile jest to konieczne, aby uzyskać odpowiedź.

Wszystkie te korzyści są niesamowite dla Twojego sukcesu, ale jeśli pracujesz z bazą klientów „ciepłych” lub potrzebujesz bardziej spersonalizowanego podejścia do klienta, spróbuj wybrać model Power lub Predictive – to najlepszy sposób na zaoszczędzenie czasu i pieniędzy.

Identyfikuj się podczas dzwonienia

Mówiliśmy o spersonalizowanym podejściu. Co może być bardziej dziwne niż rozpoczęcie kampanii autodialingu za pomocą numerów telefonów różniących się od lokalizacji klienta? Klienci chętniej odbierają połączenia z lokalnych numerów. Taka możliwość istnieje w niektórych oprogramowaniach do wybierania predykcyjnego i zwiększa szansę, że klient zaufa Twojemu połączeniu i je odbierze.

Małe podsumowanie

Ręczne wybieranie numerów to relikt przeszłości w 2022 roku ze względu na swoją trudność i nieskuteczność. Podczas gdy jeden operator nie może wykonać wystarczającej liczby połączeń dziennie, wybieranie predykcyjne to łatwy, tani i szybki sposób pracy z tysiącami numerów telefonów. Co więcej, chodzi nie tylko o jedną kampanię autodialingu – można uruchamiać, edytować, monitorować i analizować wiele z nich w czasie rzeczywistym za pomocą jednego interfejsu. Ale zanim zaczniesz korzystać z tych fantastycznych funkcji, usiądź i dokładnie przemyśl, które rozwiązanie do wybierania predykcyjnego najlepiej Ci odpowiada. Czy pracujesz z bazami klientów ciepłymi czy zimnymi? Jakie są Twoje algorytmy wybierania lub główne zasady obsługi klienta? Pamiętaj o trzech różnych typach oprogramowania do wybierania predykcyjnego – modele Power, Predictive i Preview. Wybór właściwego modelu to klucz do sukcesu.

Teraz wybrałeś algorytm wybierania predykcyjnego i jesteś gotów. Nie zapomnij o minimalnej liczbie przedstawicieli, bez których nie osiągniesz znakomitych wyników. Skonfiguruj strefy czasowe i godziny pracy, reguły ponownego wybierania i korzystaj tylko z lokalnych numerów – a Twój sukces będzie bliżej, niż możesz sobie wyobrazić.

RELATED ARTICLES

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

Most Popular

Recent Comments